Welcome,{$name}!

/ Odhlásit se
Čeština
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
E-mailem:Info@Y-IC.com
domů > Zprávy > Sázky Lee Jae-yong na automobilový MLCC, Samsung Electro-Mechanics spěchá do práce na novém závodě Tianjin

Sázky Lee Jae-yong na automobilový MLCC, Samsung Electro-Mechanics spěchá do práce na novém závodě Tianjin

Podle Joongang Ilbo korejských médií navštívil 16. tohoto měsíce místopředseda společnosti Samsung Electronics Lee Jae-yong podnik Busan společnosti Samsung Electro-Mechanics, který je zodpovědný zejména za výrobu pasivních součástí MLCC pro automobily. Je to také poprvé, kdy Lee Jae-yong navštívil na začátku letošního roku jinou dceřinou společnost než Samsung Electronics.

Lee Jae-yong ukázal velký význam pro společnost Samsung Electro-Mechanics, protože MLCC používané v elektrických zařízeních je považováno za jeden z budoucích zdrojů příjmů společnosti Samsung. Společnost je přesvědčena, že v době aut s vlastním pohonem pravděpodobně vzroste poptávka po automobilech MLCC.

V současné době se MLCC používá hlavně v oblasti výroby chytrých telefonů. Kvůli rozmachu elektrických vozidel však stagnující poptávka MLCC začala prudce stoupat. Analýza poukázala na to, že poptávka MLCC závisí na počtu ECU použitých v autě. Před pěti až šesti lety auto používalo asi 30 ECU. Se zrychlením elektrifikace automobilů se jedna po druhé objevila vozidla vyžadující více než 100 ECU a prudce vzrostla také poptávka po MLCC.

S nejnovějšími elektrickými vozidly jako standardem je počet MLCC použitých v každém vozidle asi 13 000. Očekává se, že příští generace autonomních vozidel bude vyžadovat 15 000 MLCC.

Morgan Stanley Research předpovídá, že globální trh MLCC loni v loňském roce činil 9,97 miliard amerických dolarů a do roku 2025 vzroste na 15,75 miliard amerických dolarů, se složenou roční mírou růstu 10%. Ve stejném období se očekává zvýšení roční produkce MLCC z 3,94 bilionu na 5,13 bilionu.

Na globálním trhu MLCC má Murata Manufacturing Co., Ltd. stále dominantní postavení. Za druhé, odpůrci společnosti Samsung Electro-Mechanics jsou Taiyo Yuden, TDK a Yageo.

Zpráva poukázala na to, že průmysl MLCC nedávno zažil tvrdou konkurenci, pokud jde o rozšiřování měřítka, a výrobci musí zajistit, aby měli dostatečné zásoby, když exploduje automobilový trh MLCC.

Uvádí se, že Murata Manufacturing Co., Ltd. stanovila letos investiční kapitál ve výši 200 miliard jenů; Taiyo Yuden dokončil výstavbu továrny č. 4 v Niigata za cenu 15 miliard jenů v dubnu; a obří Tchaj-wan, Čína také v loňském roce Na konci roku získala americkou společnost MLCC KEMET za 1,8 miliardy USD, aby rozšířila svůj rozsah. Společnost Samsung Electro-Mechanics investovala v roce 2018 do MLCC 573,3 miliard wonů. Korejská média kromě toho zdůraznila, že kromě zřízení vyhrazené výrobní linky v závodě v Pusanu společnost v současné době spěchá s výstavbou nového závodu v čínském Tianjinu.

Rozumí se, že společnost Tianjin Samsung Electric Co., Ltd. byla založena v prosinci 1993, přestěhovala se do západní čtvrti Tianjin Development Zone v roce 2015 a oficiálně uvedena do výroby v roce 2017. V roce 2018 se společnost Samsung Electro-Mechanics rozhodla investovat do výstavba nové továrny MLCC pro automobily ve vývojové zóně Západního okresu Tianjin. Tento projekt je klíčovým projektem v Tianjinu a nové čtvrti.