Welcome,{$name}!

/ Odhlásit se
Čeština
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
E-mailem:Info@Y-IC.com
domů > Zprávy > Evropa bude klíčem k zotavení poptávky po televizním panelu v roce 2024

Evropa bude klíčem k zotavení poptávky po televizním panelu v roce 2024

Vedoucí analytik Omdia uvádí, že oživení televizní poptávky v Evropě v roce 2024 určí výhled na globální trh televizních panelů v letošním roce.

Hlavní analytik Omdia, Jinhan Ricky Park, poznamenává, že inflace a konflikt Ruska-ukrajiny snížily poptávku po televizorů v Evropě.Evropské mistrovství v roce 2024 a pařížské olympiády, které se konají od června do srpna, však nabízejí maják naděje.

Jinhan Ricky Park zmiňuje, že výrobci televize zadali objednávky u výrobců displeje předem a připravovali se na propagační aktivity před těmito sportovními akcemi.

Podle analytika je toto plánování mnohem rychlejší než v předchozích dvou letech, což naznačuje, že výrobci televize jsou optimističtí ohledně nárůstu prodeje v Evropě, který se s těmito událostmi shoduje.

Jinhan Ricky Park poukazuje na to, že navzdory spekulativní poptávce a rychlejším zvýšení ceny pro televizní panely v prvním čtvrtletí zůstávají úrovně inventáře výrobců televizních výrobků a výrobci displeje na „historickém minimu“.

Uvádí, že tato očekávání musí být okamžitě přeměněna na skutečnou poptávku, nebo by to mohlo poškodit celkový trh s televizním panelem v druhé polovině roku, tradičně vrcholnou sezónu pro poptávku panelů.

Mezitím výrobci čínských zobrazovacích panelů snižují provozní sazby továrny na panelové displej (LCD), aby se zabránilo poklesu cen.Jinhan Ricky Park poznamenává, že je nepravděpodobné, že by v krátkodobém horizontu opět zvýšily provozní sazby, vzhledem k stále nízkým cenám.

Rovněž zmiňuje, že v loňském roce byla zásilka OLED televizních panelů výrazně nižší, přičemž provozní sazby LG Display a výrobní linky OLED společnosti Samsung Display pod 50%.

Jinhan Ricky Park navrhuje, že k dosažení růstu ve velkých televizních panelech OLED je nutný roční objem prodeje nejméně 10 milionů televizorů OLED, což vyžaduje účast čínských televizních výrobců, nejen špičkových televizních společností jako Samsung, Sony a LG.